Texter

2008-11-23
21:46:11

jag är trött på det här nu
Jag är så trött på det här Hatar att det känns just såhär
 För allt jag drömmer om nu Är just dig
, det vet du Du är den jag vet att jag saknar
 Men du är aldrig här när jag vaknar
 Ju mer jag försöker att glömma
 Så påminns jag bara mer av dig
Sluta att leva, sluta att andas
För att få ha dig här igen
 Och förgöra smärtan i mitt bröst
(genom att en sista gång genom dig
 få höra kärlekens röst)
Sluta att sova, sluta att drömma
För drömmarna kan inte få mig att känna så som du får mig till
(va ska jag ta mig till nu när tiden har tagit slut)
Jag hatar att leva ensam
 Att varje dag vara utan dig
 I den hårda värld som vi lever
Med många olika folk och seder
 Ska vi nånsin hitta ut?
 Ditt bröst, din brinnande glöd
Har tagit dig genom elden
 Även över oceaner av vatten
Jag har gjort allt jag kunnat för dig
Jag har gjort det o lite till
 Men när plötsligt vindarna vände
 Så vände också du o sprang från mig

 Andas tungt, stilla för en stund
 Vaknar upp, öppnar upp dessa ögon
 Såren har inte försvunnit
De syns lika tydligt som förr
Känner smärtan ifrån mitt bröst
Kan inte längre höra tonen av din röst
 Men bilderna och minnena av dig
 Har jag ännu kvar inom mig För dig

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: