Texter

2008-11-23
21:49:47

Ligger här och skriver...
Ligger här och Skriver och förstår allt som jag gjort.
Hjärtat det svider och dagarna gick för fort.
Förlåt mig, för allt som jag er orsakat.
Allt det där, det vill jag bara ta tillbaka.
Kan inte förklara varför jag gjorde som jag gjorde.
Eller varför det blev som det blev.
Men jag vet att jag gjorde allt det där och att det blevt helt fel.
Jag vet inte vad som hände med mig,
Kanske fick jag ett hjärta utav sten.
För allt som jag gjorde skapade bara problem.
Efter allt som jag ställt till med vet jag att några,
Ja kanske ni alla blivit jävligt förbannade.
Att till och med mina värsta farhågor kan ha blivit besannade.
Men jag kan inte ändra bara ångra allt som jag gjort.
Hade så många vägar att välja, flera vänner att lita på,
Men ständigt ignoreras och falla längre ner,
Alla vägarna försvann och tiden rann förbi.
Jag sa då mycket dumt, jag borde hållt käften.
Än en gång var jag hatad som pesten av resten.
Det är så mycket som jag missat, det vet jag så väl.
Jag minns nnu tider med er som jag ännu håller kärt.
Tider för värdefulla för att ta ett farväl.
Alla dessa underbara människor man lärde känna.
För alla er som ännu läser eller lyssnar vill jag bekänna.
Att det som jag gjort har varit dumt, jag även jävligt idiotiskt
Och några har kanske märkt att det gått lite i periodvist.
Men jag har tänkt igenom allt jag kan minnas
Och frågar om jag ska gå eller fortsätta att här finnas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: