Texter

2010-09-07
00:29:31

Hur skulle jag kunna veta...?
Hur skulle jag kunna veta, när ingen sagt till mig?
Hur kan jag nu repa, det som nu hänt på grund av dig?
Jag känner mig så sviken, vafan, inte en gång till
Man känner sig så liten, Nu står det bara still

Du får mig att tveka, tappat all respekt för dig
Tro inte jag kommer vekna, när du står mitt framför mig
Ska du förbli där du är, förbli var du står
så får du allt förklara, så att dom förstår

Jag trodde att du kände mig
Det där är inte jag
Hur kunde du då förråda
För att leva för en dag?
Att säga vad DU TROR
Är fan inte rätt
Du gör mitt liv svårt att leva
Du gör det lätt

Om jag nu är så svår att tolka,
Fråga en gång till
Nu vet jag inte om jag orkar,
Men försök du om du vill


Vad vill du jag ska säga
Du är ju som du är
Men du får nog börja tänka
Om du vill stanna här...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: