Texter

2011-05-05
12:13:45

Idiot... [2008-2010]
Vad tänkte jag egentligen på?
Vad är det för dröm jag trodde kunde bli sann
Jag borde ha fattat, borde ha förstått
Att jag aldrig kan fatta, aldrig förstå
Alltid samma visa, samma som igår
Alltid samma drömmer, alltid samma sår
Men kanske en dag, kanske det går
Dömd till detta, finnas här men ingen för mig
En tom vänstersida, ett tomrum jag fyllt med drömmar
Trött på att leva i tomhet, bara för att jag är jag
Att ständigt återminnas, samma från dag till dag
Det liv som jag lever, allt jag nånsin har
Är inte något speciellt, men kommer det finnas något kvar?

Jag är trött och sliten, är nog inte riktigt hel
Känner mig fruktansvärt liten, allt är ändå mitt fel
För jag varje steg jag tagit, har bara sårat dig
För varje sekund du lidit, bara på grund av mig
Så jag tänker lämna kärleken, kanske aldrig finna den igen
Göra mig helt säker, det får aldrig hända igen
...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: